::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

!انجمن تفریحی و تخصصی ابزار قرمز

ابزار قرمز با اهداف کمک به وبلاگنویسان ایرانی به صورت رایگان در سال 92 شروع به کار کرده
می کوشد تا بهترین ها را برای کاربران خود فراهم کند.
کافیست مشکلاتتان را با تالار گفتگو ابزار قرمز در اشتراک گزارید تا در کمترین زمان مشکلتتان حل شوند!


تعداد بازدید : 417
آفلاین



ارسال‌ها : 1
عضويت : 10 /3 /1396
عدم ثبت شرکت و پیامدهای آن : بعد از انجام امور مربوط به ثبت شرکت و تشکیل آن ، شرکت شخصیت حقوقی پیدا می کند لذا مدیران و صاحبان شرکت می بایست بتوانند تمامی حقوق شرکت را به دست آورند و به تعهدات آن عمل نمایند . در اصل می توان گفت ثبت شرکت راهکاری برای دولت به جهت کنترل رعایت مقررات و قوانین توسط شرکت های تجاری می باشد . ماده 195 قانون تجارت بیان می کند : ثبت تمامی شرکت ها الزامی و تابع کلیه مقررات قانون ثبت شرکت ها می باشد . با توجه به ماده ذکر شده و دیگر قوانین تجارت ، عدم ثبت موجب بطلان شرکت نمی باشد . ثبت شرکت ، ترخیص کالا ، طراحی سایت ، طراحی سایت


ثبت شرکت :

با توجه به ماده 6 لایحه ی قانونی 1347 می توان به این موضوع پی برد که با رعایت و اجرای برخی از اصول شخصیت حقوقی شرکت پیش از ثبت ایجاد می شود اما این شخصیت کامل نمی باشد مگر با ثبت آن در مرجع ثبت شرکت ها .

مزایای ثبت شرکت :

شروع فعالیت شرکت ها به صورت یک واحد ثبت شده با توجه به اعطای امتیازاتی از جانب قانون مزایایی را در پی دارد به طور نمونه امکان شرکت و حضور در مناقصات و انواع مزایده ها که سود قابل توجهی را ایجاد می کند و یا امتیازات مربوط به دریافت وام و حمایت های مالی از اشخاص حقوقی که موجب اطمینان خاطر شرکت ها می شود . طراحی سایت ، طراحی سایت ، تور لحظه آخری
چنانچه نوع ثبت انتخاب نشده باشد و به صورت شرکت های ذکر شده در قانون به ثبت نرسد ، شرکت فوق تضامنی حساب می شود و در این بین شریک های عادی حاضر به دریافت مسئولیت تضامنی نبوده و این خود ضمانتی برای ثبت شرکت می باشد ، علاوه بر این غرامت های درج شده در قانون نیز می بایست پرداخت شود و نیز مجبور به تحمل مجازات ذکر شده می باشد . لازم به ذکر است چنین شرکتی با توجه به ماده 198 محکوم به بطلان و انحلال می باشد .تمامی شرکت های ایرانی و خارجی مکلف به ثبت شرکت خود می باشند و نیز موظف به اعلام ثبت خود در تمامی اسناد و حساب ها و همچنین نشریات چاپی و خطی موجود در ایران می باشد و می بایست اعلام نماید که تحت چه نمره ای به ثبت رسیده در غیر این صورت مجبور به پرداخت جرایم نقدی اعلام شده در قانون ثبت شرکت می شود .

مراحل ترخیص کالا از دبی به ایران : از آنجایی که کشور امارت هیچ هزینه ای بابت کالاهای وارد شده به این کشور از جانب تاجران و شرکت های واردکننده دریافت نمی کند و هر کالایی که وارد این کشور شود دارای قیمتی به همان قیمت اصلی بوده این امر موجب افزایش خرید و تجارت از این کشور می شود همچنین این شرایط کاهش در هزینه های حمل و نقل را در پی دارد با این وجود داشتن اطلاعات از روند ترخیص کالا در این کشور الزامی می باشد .


آموزش طراحی سایت ، جراحی زیبایی بینی ، جراحی زیبایی سینه ،


نکات ترخیص کالا در دبی


• داشتن یک مشاور و یا حتی مترجم و یا تسلط به زبان انگلیسی با توجه به تفاوت زبان در بین تجار و فروشندگان در امور مربوط به گمرک و ترخیص کالا لازم و قابل اهمیت می باشد .

• داشتن اطلاعات کامل از قیمت و مشخصات کالای خریداری شده ضروری می باشد زیرا تاجران می بایست در گمرک و هنگام ترخیص مشخصات مربوط به کالا را به درستی و کامل در اظهارنامه ذکر کنند و به گمرک ارائه دهند .

• تعرفه های گمرکی هنگام وارد کردن کالا به گمرک با توجه به قیمت کالا ، نوع و تعداد آن ، زمان فروش و نیز میزان تقاضا متفاوت بوده و نمی توان هزینه ثابت و مشخصی برای آن در نظر گرفت . لازم به ذکر است دریافت پیش فاکتور از فروشنده و ارائه آن به اداره گمرک ضروری می باشد کاغذ دیواری ، لمینت ، پارکت ، دیوار پوش ، موکت

• با خرید کالا از فروشندگان دبی ، قیمت نهایی کالا مشخص نمی شود . این امر بعد از دریافت برگه ترخیص کالا و زمانی ممکن است که هزینه های حمل و نقل ، نگهداری و نیز ترخیص محاسبه شده باشد . عدم ثبت شرکت و پیامدهای آن

• تمامی کالاهای وارد شده به گمرک کشور می بایست دارای مجوزها و استانداردهای مربوطه باشند . گمرک ایران هنگام ترخیص کالا بدون توجه به مبدا کالاهای وارد شده تمامی مراحل و قوانین تجارت داخلی را اجرا می کنند و نیز از ورود هرگونه کالای غیرمجاز از قبیل مواد مخدر ، انواع مشروبات الکلی و .... جلوگیری می کنند . مراحل ترخیص کالا از دبی به ایران
• کالاهای وارد شده از دبی می بایست تمامی مجوزهای اولیه و استانداردهای لازم را از ادارات و ارگان های مربوطه دریافت کرده باشند این امر می بایست قبل از ترخیص کالا انجام گیرد . همچنین انجام بازرسی های لازم و ارائه نمونه کالا بعد از تولید انبوه از دیگر موارد قابل اهمیت می باشد .
چهارشنبه 10 خرداد 1396 - 16:12
آفلاین



ارسال‌ها : 9
عضويت : 30 /2 /1397
پاسخ : 1 RE عدم ثبت شرکت و پیامدهای آن :

چرا باید کار ثبت شرکت را به موسسات حقوقی بسپاریم

در سالهای اخیر امور ثبتی دچار تحولی اساسی گردید، به طوری که اموری چون ثبت شرکت و سایر خدمات اداری مرتبط نیاز به مراجعه حضوری نداشته و تقریبا تمامی مراحل ثبت شرکت توسط سامانه ثبت شرکتها قابل انجام است. با اعمال این تغییرات انجام کلیه این مراحل توسط خود متقاضی نیز امکان پذیر گشته است، با این حال هنوز اکثریت متقاضیان ثبت شرکت، این امر را به موسسات حقوقی و وکلا می‌سپارند.

علت این امر تخصصی بودن امر ثبت شرکت مانند سایر امور حقوقی است. در این میان موسسه حقوقی بین المللی برای انجام امور حقوقی بین الملل مورد استفاده قرار می گیرد.
مواردی چون آگاهی از نحوه تحریر موضوع فعالیت جهت رد نشدن موضوع، نحوه تقسیم سرمایه شرکت، نحوه انتخاب اسامی مناسب جهت جلوگیری از رد شدن اسامی، انتخاب نوع سرمایه متناسب با نوع شرکت، نحوه صحیح امضای اعضاء و سهامداران در ذیل مدارک، نحوه درج تاریخ صحیح تشکیل جلسات و موارد مشابه این چنینی نکاتی تخصصی است که عدم آشنایی با آنها موجب رد مکرر تقاضای ثبت شرکت، اتلاف وقت و هزینه و ورود خسارات مالی و حقوقی احتمالی به شرکت به دلیل وجود اشتباهات محتمل در ارکان اساسی شرکت در آینده خواهد شد.

در تبادلات بین المل نیز قوانین خاصی وجود دارد که یک مشاور حقوقی در شرکت یا یک موسسه حقوقی بین المللی می تواند به ما و شرکت کمک کند.
همچنین آشنایی با اصطلاحات تخصصی و حقوقی شرکتها، آشنایی با اخطارهای کارشناسی و نحوه رفع آنها در زمان مناسب، آشنایی با نوع مجوزهای لازم جهت موضوعات مجوزی، آشنایی با نحوه انجام مراحل حضوری و پایانی ثبت شرکت و همینطور لزوم چک نمودن و بررسی مداوم و مستمر پرونده از طریق سایت، جهت منقضی نشدن تقاضا و همچنین مذاکره حضوری برای رفع ایرادات احتمالی که نیازمند به مذاکره خارج از سایت هستند (با توجه به اینکه در حال حاضر کارشناسان اداره ثبت به هیچ وجه جز از طریق سایت پاسخگوی متقاضیان نیستند) نیز از جمله مواردی هستند که لزوم سپردن پروسه به موسسات حقوقی و وکیل متخصص را نشان می‌دهند.
صرف داشتن یک دفتر وکالت کسی را وکیل نمی کند. دقت کنید بسیاری از مبالغی که به وکیل یا مشاور حقوقی پرداخت می کنید در واقع در جیب وکیل نمی رود و وکیل می بایست بابت آن قرارداد ، تمبر مالیاتی ابطال نماید و علاوه بر آن نیز هر ساله مالیات پرداخت کند و هزینه های زیادی بابت ایاب و ذهاب خواهد داشت ضمن اینکه بایستی وقت بگذارد و پیگیری پرونده را بکند در نتیجه برای پرداخت اجرت وکیل سخت گیر نباشید تا او نیز بتواند کیفیت خدمات خود را ارتقا دهد.



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.