::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

!انجمن تفریحی و تخصصی ابزار قرمز

ابزار قرمز با اهداف کمک به وبلاگنویسان ایرانی به صورت رایگان در سال 92 شروع به کار کرده
می کوشد تا بهترین ها را برای کاربران خود فراهم کند.
کافیست مشکلاتتان را با تالار گفتگو ابزار قرمز در اشتراک گزارید تا در کمترین زمان مشکلتتان حل شوند!


تعداد بازدید : 214
آفلاین



ارسال‌ها : 235
عضويت : 25 /10 /1397


کاشت مو چیست

پیوند موی طبیعی در حال حاضر تنها راه درمان و ترمیم موهای از دست رفته است ،این پیوند در نواحی مختلف ازجمله سر ، ابرو ، ریش ، سبیل ، مژه و نواحی اسکار(نواحی دچار زخم و یا ضایعات پوستی) قابل انجام است. پزشک ژاپنی آقای دکتر Dr.Okuda در سال 1939 موضوع کاشت مو را برای اولین بار مطرح کرد و سپس درسال 1959توسط پزشک آلمانی Dr.Orentreich عملی گردید. در سالهای بعد تجارب وروش های متعددی مورد آزمایش قرار گرفت و در نهایت امروزه با بهرگیری از تکنولوژی جدید از دسته های کوچکتر مو به نام میکروگرافت (micrograft) استفاده می شود تا نتایج رضایت بخش وظاهری طبیعی حاصل شود. این عمل که تاچندی پیش حتی غیر قابل باور تصور می شد ،امروزه تبدیل به یکی از اعمال جراحی سرپایی و بسیار سبک شده است که برپایه برداشت سالم ریشه های موی شخص و کاشت آنها در نقاط مورد نظر استوار می باشد. کلینیک کاشت مو چه موهایی در سر برای کاشت مو استفاده می شود؟کاشت مو با توجه به نوع روش پیوند، موهای شخص از پشت سر یا ناحیه ای از بدن او برداشته می شود ، سپس با استفاده از میکروسکوپ و لوپ های مخصوص، فولیکول های مو به صورت تک تک با ظرافت جدا می شوند و حسن پیوند موی طبیعی این است که بدن به موهای پیوند زده شده واکنشی نشان نمی دهد. با توجه به این که عضو پیوندی از بدن خود فرد گرفته می شود، به نگهداری و مراقبت خصی نیاز ندارد.پزشکان با تجربه، به اندازه ای برداشت موها را انجام می دهند که تنها یک خط بسیار باریک به جای می ماند. البته باید توجه داشت که موهای پیوند زده شده پس از 4 تا 6 ماه می ریزند و سپس موها رشد مجدد خوهند داشت . به همین دلیل نباید نگران شوید چون ریزش بعد از کاشت طبیعی است.

خدمات کلینیک پوست و مو در تهران:

جدیدترین روش کاشت مو

کاشت مو به روش بدون جراحی
کاشت مو به روش micro fit
بهترین مرکز کاشت مو
کاشت مو به روش sut
کاشت مو به روش fut
کاشت مو به روش fit
کاشت مو بانوان
کاشت ریش
کاشت ابرو
پی آر پی مو
مزوتراپی موی سر
کاشت مو به روش ترکیبی

کلینیک پوست و مو
یکشنبه 07 دی 1399 - 17:04
آفلاین



ارسال‌ها : 235
عضويت : 25 /10 /1397
پاسخ : 1 RE کاشت مو چیست :
کاشت مو به روش DHI و مزایای آن
کاشت مو روش های گوناگونی دارد که یکی از روش های کاشت و ترمیم مو، کاشت مو طبیعی به روش DHI است؛ جدیدترین روش کاشت مو که کاشت گرافت های مو در محل طاسی با استفاده از دستگاه ایمپلنتر صورت می گیرد. این برداشت مو بدون دخالت دست انجام می شود و کاشت پرتراکم در سایز میکرو و همچنین خط رویش کاملا طبیعی را برای متقاضی این روش در بر دارد.

کاشت مو به روش DHI چیست و چگونه انجام می شود؟

از سال 2016 کاشت مو به روش dhiبسیار مورد استقبال پزشکان و مراجعه کنندگان پیوند مو قرار گرفت. امروزه این روش کاشت مو طبیعی به صورت کاملا گسترده در کلینیک های کاشت مو استفاده میشود. پیوند مو به روش DHI نوعی تکنیک است که هیچ شباهتی نسبت به سایر روش های پیوند مو ندارد. در پیوند مو به روش DHI بعد از اینکه فولیکول های مو از ناحیه اهدا کننده در پشت سر گرفته شدند، با استفاده از یک میکرو موتور و یا به صورت دستی با روش DHI به منطقه ای که مو ریزش داشته است منتقل می شوند. عوارض جانبی و خطرات ناشی از کاشت مو به روش DHI
هنگامی که شما پس از جستجو بسیار تصمیم میگیرید که پیوند مو به روش DHI را جهت درمان ریزش مو انجام دهید باید از عوارض و خطرات این روش نیز آشنا شوید. پیوند مو به روش DHI دارای مزایایی از جمله به جا نگذاشتن زخم روی سر و همچنین اطمینان بالاتر از موفقیت کاشت مو می باشد. مراحل کاشت مو به روش DHI
انتقال فولیکول‌های ناحیه بانک مو به درون قلم چوی توسط پزشک جراح یا تکنسین متخصص کاشت موقرار گرفتن گرافت‌ها به آرامی در سوزن توخالی در انتهای قلم کاشت و در اختیار پزشک قرار می‌گیرد.سوزن توسط پزشک با زاویه‌ی 40 – 45 درجه به درون پوست فرو رفته و با ایجاد برش در ناحیه موردنظر طاسی، پیوندها کاشته می‌شوند.

معرفی بلاگ کلینیک تخصصی پوست و مو درموطب:



سن مناسب کاشت مو چند سال است


هزینه کاشت مو در سال 1400
کاشت مو به روش bht
کاشت مو به روش سلول های بنیادی 2021

کاشت مو لیزری چیست
فولیکول مو چیست

طاسی سر چیست
کپسول ترنسید چیست

مراقبت های قبل از کاشت مو
مراقبت های بعد از کاشت ابرو
تقویت موهای کاشت شده
عوامل ریزش مو
گرافت مو چیست
نحوه رشد کاشت مو
یکشنبه 05 اردیبهشت 1400 - 02:23



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.