::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

!انجمن تفریحی و تخصصی ابزار قرمز

ابزار قرمز با اهداف کمک به وبلاگنویسان ایرانی به صورت رایگان در سال 92 شروع به کار کرده
می کوشد تا بهترین ها را برای کاربران خود فراهم کند.
کافیست مشکلاتتان را با تالار گفتگو ابزار قرمز در اشتراک گزارید تا در کمترین زمان مشکلتتان حل شوند!


آفلاین



ارسال‌ها : 55
عضويت : 18 /7 /1397


بهترین مشاغل آزاد برای طراحان وب سایت


طراحی سایت



مشاغل آزاد وب و طراحی وب سایت یک بخش سودآور از صنعت خلاقیت است. ممکن است یک طراح وب هزاران دلار را براحتی در خانه خود کسب کند. رونق اینترنت در دهه گذشته مزایایی فراوانی به همراه آورده است.
تقریبا همه کار ها را اکنون می توانید به صورت آنلاین انجام دهید: خرید، شبکه، برقراری ارتباط و کاریابی .... . بسیاری از مردم در حال حاضر از طریق اینترنت گزینه ای برای کار در خانه دارند.


در واقع، بسیاری از اشخاصی که کار در منزل را انتخاب کرده اند درآمد بیشتری نسبت به کسانی دارند که به طور منظم 9-5 در روز کار می کنند! گزینه های محبوب برای شما در طراحی وب در این مقاله آورده شده است.


اول از هر چیز شما نمیتوانید کسب و کار موفق وب داشته باشید،اگر نتوانید مشتریان را پیدا کنید. بسیاری از فرصت های شغلی وجود دارد در ادامه آماده است. این مقاله به شما کمک خواهد کرد که انتخاب درستی داشته باشید.


در ادامه، شایع ترین مشاغل طراحی وب مستقل را به شما معرفی می کنیم. شما قادر خواهید بود تا ببینید که در آن جای کار هستید.!
۱. طراح وب

طراح وب معمار وب سایت است، او بنیاد وبسایت را بنا می کند. طراح وب همچنین یک هنرمند است که طراحی و خلاقیت را در صفحات وب بجریان می اتدازد،
طراح وب نیاز به مهارت برنامه نویسی و خلاقیت دارد. او باید به زبان های برنامه نویسی، از جمله HTML، XHTML، PHP و CSS، شناخت داشته باشد.
طراحی وب نیاز به مهارت خلاقانه دارد. طراح وب باید با نرم افزار ویرایش گرافیکی مانند Adobe Photoshop یا Illustrator نیز مهارت داشته باشد. جاوا اسکریپت نیز که قابلیت کارکرد را به محصولات اضافه می کند اهمیت دارد.


یک طراح وب باید طراحی وب سایت زیبا و چشم نواز را ایجاد کند که بتواند نیازهای مشتری را برآورده کند. ممکن است SEO و تولید محتوا را برای مشتری خود انجام دهد. البته طراح وب ممکن است SEO را به شخص دیگری واگزار کند.


۲.طراح وب تعاملی

طراح وب تعاملی تجربه کاربری و رابط کاربری تعاملی برای یک وب سایت ایجاد می کند. او متخصص در ایجاد تعامل، قابلیت استفاده ساده و تجربه کاربری است. این باعث می شود که وب سایت جذاب، بی نظیر و قدرتمند باشد.

طراحان وب تعاملی سعی میکنند وبسایتی منحصر به فرد، سرگرم کننده و کاربر پسند ایجاد کنند. آنها معمولا از ابزارهای مختلف در برنامه نویسی استفاده می کنند؛ اسکریپت ها و اضافه کردن ویژگی های مختلف برای به حداکثر رساندن تجربه کاربر وب مفید است. سایت های کاربر پسند و جذاب تر می سازد. طراح وب تعاملی با ابزارهای رایج مورد استفاده برای تعامل کار کند مانند: فلش، جاوا، CSS انیمیشن، جاوا اسکریپت و jQuery.


طراحی رابط کاربری گرافیکی، یا GUI، یکی از مهمترین وظایف یک طراح گرافیک تعاملی است. صفحه اصلی وب سایت هستند که کاربران را به سایت جذب می کنند. GUI شامل دکمه ها، گزینه ها، منوها و دایرکتوری ها است تا کاربران وب بتوانند از سایت استفاده کنند.
ایجاد یک وب سایت تعاملی زمان بر است و آموزش بیشتری برای کاربران نیاز دارد.طراحان وب تعاملی یک شغل freelancing پر درآمد است، چرا که اکثر وب سایت ها در حال حاضر به دنبال تعامل هستند.


۳.طراح تم وردپرس

وردپرس به عنوان یک پلت فرم ساده وبلاگ نویسی استفاده می شود اما در حال حاضر برای انواع وب سایت ها استفاده می شود. بسیاری از مشتریان در حال حاضر از وردپرس برای سایت های خود استفاده می کنند؛ به خاطر ویژگی های مفید و راحتی مدیریت آن. طراحی تم وردپرس یک زمینه رو به رشد و سودآور در طراحی وب است.


یک طراح تم وردپرس مسئول ایجاد یک سایت و طرح تم وردپرس است، باید مطمئن شوید کار تمیز، جذاب و چشمگیر است. وردپرس عالی است برای مشتریانی که رتبه بندی در جستجوگرها برایشان مهم است. وبسایت هایی که از فلش یا Dreamweaver استفاده می کنند ممکن است زیبا باشند، اما ممکن است زمان بارگذاری آهسته ی داشته باشند. موتورهای جستجو نمی توانند سایت های فلش را بخوانند. بنابراین آنها در رتبه بندی موتورهای جستجو در مقایسه با وردپرس ضعیف هستند.





آزادسازی برای همه نیست در آزادسازی، مهم است که مجموعه مهارت خاصی داشته باشیم. داشتن پس زمینه در هنر، طراحی گرافیک و طرح ضروری است. دانستن اصول برنامه نویسی نیز اهمیت دارد. اگر چه برخی از طراحان وب مستقل به صورت خودآموز آموزش داده می شوند، اگر بتوانید آموزش مناسب بگیرید، مهم است.


ابزارهای اساسی برای شروع کار شما؟


یک لپ تاپ یا کامپیوتر و اتصال اینترنت قابل اعتماد شما آماده اید که شروع کنید. شما امکان انعطاف پذیری بالایی در مورد مکان و زمان دارید، اما مهم است که محل کار خود را برای کار، در دفتر جداگانه در خانه و یا در یک کافه، تعیین کنید.

شما نیاز به نرم افزار مانند Adobe Photoshop، Illustrator، Flash، Dreamweaver و Corel Draw خواهید داشت - نه همه، فقط برخی از موارد مربوط به زمینه طراحی وب مستقل شما. دیگر ابزارهای طراحی ممکن است نیاز داشته باشید یک دوربین و یک تبلت است.

یک طراح وب مستقل نیز نیاز به یک نمونه کارهای آنلاین دارد که برای بازاریابی به کار می رود. این اولین چیزی است که مشتری شما می بیند و شما باید یک تصور خوب داشته باشید. نمونه کارهای آنلاین، کارهای طراح را در طول دوره حرفه خود را نشان می دهد. اطمینان حاصل کنید که وبسایت شما تمیز، حرفه ای و طراحی محتوای عالی باشد، باید نمایشی از شما را به عنوان طراح وب باشد.
البته، به یک روش ترجیحی پرداختی برای خدمات خود نیاز دارید. برای کارفرمایان که از طریق اینترنت کار می کنند، در حال حاضر ضرورت داشتن یک حساب PayPal، سریع ترین راه انتقال و پرداخت است. روشهای دیگر پرداخت مانند انتقال بانکی وجود دارد.


بهترین چیز در مورد Freelancers این است که شما رئیس خود هستید. این به این معنی است که شما مسئولیت خدمات خود را دارید. Freelancers باید هنگام تصمیم گیری در مورد نحوه کار با مشتریان خود، عوامل ذیل را مورد توجه قرار دهند.



درامد
Freelancers می توانند نرخ های خدمات را بر اساس مواردی از قبیل طراحی هویت سازمانی باشد یا طراحی وب سایت شرکت یا، ایجاد یک وب سایت با چند رسانه ای و فلش باشد یا یک طراحی وب ساده و استاتیک تعیین می شود.


چند سال تمرین کرده اید؟ بدیهی است، یک طراح وب با ده سال تجربه بیشتر از یک تازه وارد در این زمینه هزینه دارد. آژانس طراحی شناخته شده با یک تیم خلاق، حسابرسان و دفاتر، هزینه بسیار بیشتری را از Freelancers که در خانه کار می کند میگیرند.


درامد Freelancers از استان به استان متفاوت است. طراحان در شهرهای بزرگ بیشتر از کسانی که در مکان های دور افتاده هستند، درآمد کسب می کنند، گرچه این وضع به آرامی تغییر می کند، زیرا بیشتر معاملات و سرویس ها آنلاین انجام می شوند.


برخی از مشتریان ممکن است از شما بخواهند مسئولیت سایر خدمات مانند هزینه چاپ را انجام دهید. از آنجا که این سرویس ها در حال حاضر خارج از خدمات طراحی وب است، شما می توانید از هزینه های 10 تا 20 درصد اضافی برای سایر خدمات خارج از شرح شغل خود دریافت کنید.




مقالات مرتبط







AMP گوگل برای وب چیست؟




الهام بخش، خلاقانه؛ طرح های بسته بندی دوستار محیط زیست




بهترین طراحی Chatbots در برنامه های موبایل
شنبه 18 خرداد 1398 - 04:08



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.