تبلیغات در اینترنتclose
بهترین روش کاتالوگ تبلیغاتی
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

!انجمن تفریحی و تخصصی ابزار قرمز

ابزار قرمز با اهداف کمک به وبلاگنویسان ایرانی به صورت رایگان در سال 92 شروع به کار کرده
می کوشد تا بهترین ها را برای کاربران خود فراهم کند.
کافیست مشکلاتتان را با تالار گفتگو ابزار قرمز در اشتراک گزارید تا در کمترین زمان مشکلتتان حل شوند!


آفلاین



ارسال‌ها : 3
عضويت : 11 /6 /1397
بهترین روش طراحی کاتالوگ تبلیغاتی


در این مطلب می خواهیم توضیحات مختصری درمورد روش های طراحی کاتالوگ تبلیغاتی برای شما بازدید کننده گان عزیز ارائه دهیم . در صورتی که در زمینه چاپ دیجیتال و طراحی کاتالوگ فعالیت دارید یا علاقمند هستید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.



طراحی کاتالوگ تخصصی
حس کاتالوگ می‌تواند تصمیم خرید خریدار را تحت تاثیر بگذارد. و این موضوع باعث می شود اسم تجاری شما رونق پیدا کند. کاتالوگ باید چهره‌ای جذاب و کیفیتی زیادی همراه باشد تا بتواند محصولات شما را به شکل درست نمایش دهد. تاکتیک های پرداخت نهایی ما شامل لمینت براق و مات، چاپ به شکل برجسته، سلفون براق یا مات ، ‌پوشش آبی یا UV، برچسب‌ زنی داغ یا استفاده از فیبر در داخل بافت کاتالوگ می‌شود. تاثیر رتگ در طراحی کاتالوگ‌ها به شدت به جلوه‌های بصری وابستگی دارند و به همین علت پیشنها می شود که قطعاً آنها را با رنگ‌هایی جذاب چاپ نمایید. ما نوع های گوناگونی از چاپ رنگی را در اختیارتان قرار می دهیم که شامل چاپ چهار رنگی ، رنگ پانتون ، چاپ سیاه‌ وسفید ، چاپ لعاب‌ دار و غیره می‌شود. می‌توانید تکنیک مناسب که با هدفتان سازگاری دارد را انتخاب کنید.


قرار دادن اطلاعات و طراحی کاتالوگ
طراحی را انتخاب کنید که متعادل باشد. از گذاشتن مقدار بسیاری از اطلاعات و محصولات در یک صفحه‌ی کاتالوگ جلوگیری نمایید. کاتالوگی که تعداد بسیاری محصول را در یک صفحه داشته باشد، خریدار را سردرگم خواهد کرد و تصمیم وی مبنی بر مطالعه‌ی کاتالوگ تا آخر را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بیشتر کمپانی‌ها یک طراح را استخدام می‌کنند تا طرح و برنامه‌ی کاتالوگشان را درست کند. چنین طراحانی دارای مهارت و تجربه‌ی لازم برای آماده‌کردن کاتالوگ و چاپ آن هستند. بعضی وقتها کمپانی‌های چاپ کاتالوگ دارای طراحان داخلی می باشند که می‌توانند در راستای تولید یک کاتالوگ اثرگذار به شما یاری کنند. شما برای تولید یک کاتالوگ موفق احتیاج به هزاران آیتم و محصول نخواهید داشت. چاپ کاتالوگ می‌تواند یک مجموعه‌ی چهارصفحه‌ای خلاصه تا یک کتاب چند صد صفحه‌ای را شامل باشد. حتی شرکت هایی که پایین ترین محصولات را دارند می‌توانند از کاتالوگ برای رشد فروش خود استفاده نمایند. بعضی وقتها کاتالوگ‌های کوچک‌تر بهتر از نسخه‌های بزرگ می باشند و می‌توانند مشتریان بالقوه را بیشتر تحریک نماینند. به‌ هرحال جستجو در کاتالوگی که ۱۵۰۰ آیتم دارد می‌تواند برای بعضی از اشخاص خسته‌کننده باشد.
زمانی که مزیت ها و عیب های چاپ کاتالوگ را برای کسب‌ وکار خودتان باز بینی کردید، می بایست احتمال سفارش مجدد آن را هم لحاظ نمایید. نه‌ تنها می‌توانید به گرفتن سفارش‌های اولیه‌ ی فراوان برای دریافت کاتالوگتان امیدوار باشید، چرا که امکان دارد چندین ماه بعد مشتریانتان درخواست دریافت مجدد کاتالوگ را از طرف شما داشته باشند. ضمناً مخاطبان اولیه هم می‌توانند کاتالوگ شما را به دیگران نشان دهند و بدین‌ شکل فروش زیادتری را به همراه خواهد داشت.
خب دوستان امیدواریم این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد و برایتان مفید و کاربردی باشد.
یکشنبه 11 شهریور 1397 - 11:37



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.