::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

!انجمن تفریحی و تخصصی ابزار قرمز

ابزار قرمز با اهداف کمک به وبلاگنویسان ایرانی به صورت رایگان در سال 92 شروع به کار کرده
می کوشد تا بهترین ها را برای کاربران خود فراهم کند.
کافیست مشکلاتتان را با تالار گفتگو ابزار قرمز در اشتراک گزارید تا در کمترین زمان مشکلتتان حل شوند!


آفلاین



ارسال‌ها : 4
عضويت : 25 /4 /1398
گلس برد سند پلاست شباهت بسیار زیادی با وایت برد شیشه‌ ای دارد. جنس سطح روی هر کدام از این محصولات از شیشه می‌ باشد و همین باعث می‌ شود تا روند نوشتن روی آنها بسیار روان و ساده باشد. از سوی دیگر نصب صفحه سفید رنگ پشت شیشه برای وایت برد شیشه‌ ای باعث می‌ شود تا وضوح خطوط و یا نوشته‌ های شما بیشتر شود. به عبارتی می‌ توان گفت که گلس برد سند پلاست یکی از انواع وایت برد شیشه‌ ای است. از همین رو برای شناخت بهترین محصولات باید هر کدام از آنها را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار دهیم و نکات مختلف مربوط به آنها را خدمت شما بیان کنیم.
آشنایی با شیشه سند پلاست
برای آشنایی با گلس برد سند پلاست بهتر است که ابتدا آشنایی مختصری با شیشه‌ های سند پلاست پیدا کنید. سند پلاست در واقع فرایندی است که با استفاده از آن شیشه شفاف را تبدیل به شیشه مات می‌ کنند. برای انجام این کار از ساینده‌ های تشکیل شده از مواد معدنی یا بر پایه خاک با سرعت بالایی به سطح شیشه پاشیده می‌ شوند. برای این کار نیاز به ماسه‌ مخصوص و کمپرسورهای هوای خاصی است که اصطلاحاً بتوانند برای ما روال پلاست کردن یا بلاست کردن را انجام دهند. در زمان انجام این فرایند هر چقدر ماسه با قدرت و فشار بیشتری به سمت شیشه پرتاب شود، درجه ماتی شیشه بیشتر خواهد شد. همچنین بیشتر طول کشیدن فرایند سند پلاست کردن نیز مات بودن محصول نهایی را افزایش می‌ دهد.

گلس برد سند پلاست
حال که آشنایی بیشتری با شیشه سند پلاست پیدا کردید، می‌ توانیم سراغ معرفی گلس برد تولید شده با استفاده از این محصولات برویم. برای استفاده از گلس برد سند پلاست قسمت مات شده شیشه را در بخش پشتی قرار داده و روی قسمت صاف شیشه، با ماژیک مطالب یا طرح‌ های مورد نظر خود را می‌ کشند. در نظر داشته باشید که هر چقدر میزان مات بودن شیشه در این شرایط بیشتر باشد، کنتراست به وجود آمده بعد از ترسیم خطوط با استفاده از ماژیک بیشتر خواهد بود و به این صورت وضوح بیشتری خواهید داشت. امکان ترسیم طرح‌ های مختلف با استفاده از تکنولوژی سندبلاست به شما اجازه می‌ دهد تا پشت برد مورد نظر خود، طرح‌ هایی مانند لوگو‌ شرکت، برند و… را حکاکی کنید.

وایت برد شیشه‌ ای چیست؟
وایت برد شیشه‌ ای را می‌ توان نمونه‌ های مدرن از تخته وایت برد نامید که از لحاظ ظاهری بسیار زیباتر است. جلوه شیک این محصولات باعث می‌ شود تا در شرکت‌ ها و ادارات کاربرد فراوانی داشته باشند و از طرفی به زیبایی محل استفاده از آنها به بیافزایند. این محصولات در دو نوع کلی معمولی و مغناطیسی تولید می‌ شوند که در نمونه‌ های مغناطیسی تخته پاک کن و ماژیک‌ های دارای آهن ربا می‌ توانند به صفحه مورد نظر بچسبند. از نظر دوام، وایت برد شیشه‌ ای در رتبه بالاتری از وایت‌برد معمولی قرار می‌ گیرد. همچنین روال نوشتن بر روی سطوح شیشه‌ ای بسیار آسان و روان خواهد بود. در ضمن بعد از پاک کردن نیز هیچگونه ردی از جوهر ماژیک به جای نمی ماند. همچنین در زمان خرید این محصولات می‌ توانید رنگ و ابعاد متفاوتی را برای آنها در نظر بگیرید که با محل مورد استفاده سازگاری بیشتری داشته باشد.
شماره تماس : 02186016400
ویژگی‌ های وایت برد شیشه‌ ای
حال که با گلس برد سند پلاست و وایت برد شیشه‌ های معمولی آشنا شدید، نوبت به آن می‌ رسد ویژگی‌ های مشترک و استانداردهای مربوط به این دو محصول را با هم مورد بررسی قرار دهیم. در بسیاری از موارد مشاهده می‌ شود که پشت وایت برد شیشه‌ ای از ورق‌ های فلزی استفاده می‌ کنند تا به این صورت مقاومت این محصولات در برابر فشار افزایش یابد و در زمان نوشتن نشکنند. در وایت برد شیشه‌ های مغناطیسی این ورق فلزی کمک می‌ کند تا آهنربای موجود در ماژیک یا تخته پاک کن به تخته بچسبد. برای تولید این محصولات باید از شیشه‌ های حرارت دیده یا شیشه سکوریت استفاده شود. چرا که مقاومت این محصولات ۱۰ برابر شیشه معمولی است و همین باعث می‌ شود تا دوام بیشتری داشته باشند. معمولاً این محصولات به طور کلی در دو نوع بدون فریم و دارای فریم به فروش می‌ رسند که بسته به محل استفاده و موارد نیاز خود می‌ توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

انتخاب وایت برد شیشه‌ ای
تا اینجای کار با مقایسه گلس برد سند پلاست با وایت برد شیشه‌ ای سعی کردیم تا تفاوت‌ ها و شباهت‌ های این دو محصول را خدمت شما شرح دهیم. بعد از دریافت تمامی این اطلاعات باید بدانید که در زمان خرید گلس برد باید چه پارامترهایی را مد نظر قرار دهید. متخصصین ما با سالها تجربه در زمینه تولید وایت برد شیشه‌ ای آی تک برد، در ادامه این قسمت پارامتر‌هایی که باید در زمان انتخاب و خرید این محصولات به یاد داشته باشید را با شما در میان می‌ گذارند.
  • نوع شیشه: نوع شیشه استفاده شده در این محصولات باید حتماً از جنس سکوریت باشد تا خطر شکستن آنها به حداقل برسد. همچنین گلس برد سکوریت بعد از شکستن نیز پودر خواهد شد و خطر خاصی را برای شما ایجاد نمی کند.[*]ضخامت شیشه استفاده شده باید حداقل ۶ میلی متر باشد تا در صورت وارد شدن هر گونه فشاری بیشترین مقاومت را در برابر ترک خوردن یا شکستن از خود نشان دهد.[*]قسمت پشتی وایت برد شیشه‌ ای باید با چاپ سفید کور‌ه ای مخصوص پوشانده شود. این کار باعث می‌ شود تا رفلکس نور در این محصولات به حداقل برسد و از آزار دیدن چشم شما یا دوبینی جلوگیری کند.[*]در صورتی که بسته خریداری وایت برد شیشه‌ای بزرگ را دارید، بهتر است نصب آن را به افراد متخصص بسپارید تا از آسیب دیدن این محصولات تا حد زیادی جلوگیری گردد.[*]همیشه برای خرید گلس برد سند پلاست یا معمولی سراغ شرکت‌ های بروید که محصولات خود را به همراه ضمانت نامه معتبر در اختیار شما قرار می‌ دهند. این کار باعث می‌ شود تا اگر در روند استفاده مشکل و خرابی به وجود آمد به توانید از متخصصین و کارشناسان شرکت موردنظر راهنمایی‌ های لازم را دریافت کنید.
شرکت آی تک برد یکی از بهترین تولید کنندگان انواع وایت برد شیشه‌ ای است. شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص وایت برد شیشه‌ ای آی تک برد، با متخصصین ما تماس بگیرید و راهنمایی‌ های لازم را از آنها دریافت کنید.



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.