::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

!انجمن تفریحی و تخصصی ابزار قرمز

ابزار قرمز با اهداف کمک به وبلاگنویسان ایرانی به صورت رایگان در سال 92 شروع به کار کرده
می کوشد تا بهترین ها را برای کاربران خود فراهم کند.
کافیست مشکلاتتان را با تالار گفتگو ابزار قرمز در اشتراک گزارید تا در کمترین زمان مشکلتتان حل شوند!


آفلاین



ارسال‌ها : 7
عضويت : 28 /4 /1399
انواع سقف های کشسان کاربردهای متفاوتی دارند. بسته به محل مورد نظر و شرایط اصلی خود، می توانید تصمیم بگیرید که از چه نوعی از این سقف ها بهرمند شوید، زیرا از این طریق می توان برنامه ای مناسب برای انواع نیازها ارائه داد.
به عنوان مثال سقف کشسان لاکر و یا آینه ای شبیه مواد استیل از پیش آماده، ضد آب بوده و مانع بخار می شود و از اینكه بخارهای خورنده از سقف به داخل پوسته و فولادهای فوق عبور کنند جلوگیری می کند. با این حساب سقف کشسان لاکر با خاصیت آینه ای همچون یک سیستم استیل سقف از نظر ایده آلی متناسب با محیط استخر است و با طیف گسترده ای از رنگ ها، افزایش بازتاب نور، وزن فوق العاده سبک، شکل پذیری و فرم دهی متنوع، افزایش آکوستیک، تعمیر و نگهداری رایگان و بازیافت 100٪ محصول به منابع خلاقیت شما می افزاید.
همچنین سقف های براق لاکر یا آینه ای باعث افزایش ارتفاع اتاق می شوند. این یک گزینه عالی برای اتاق هایی با سقف کوتاه است. اما هنگام نصب چنین سقف هایی در فضاهای باریک، به عنوان مثال در یک راهرو، مراقب باشید. با توجه به اثر بازتاب، ممکن است اعوجاج نسبت ها اتفاق بیفتد و محیط باریک تر به نظر برسد.


انواع سقف های کشسان
سقف های کشسان می توانند در هر محلی از زندگی، از خانه گرفته تا محل کار، استخر تجاری / خصوصی، بار و رستوران، نمایشگاه، خرده فروشی، مراکز تجاری، فروشگاه ها، ویلاهای تفریحی و … مورد استفاده قرار بگیرند. همانطور که گفته شد بنابر انتظار و نیازی که از آن ها دارید انواع مختلفی دارند که در ادامه به بررسی هر یک خواهیم پرداخت.
سقف کشسان ترنسپرنت
سقف کشسان ترنسپرنت که برخی به آن شفاف نیز می گویند یکی از انواع این نوع از سقف ها است. سقف کشسان ترنسپرنت نسبت به سایر سقف های کشسان بیشترین میزان نورگذر بودن را داراست. که برای ساخت آن از پارچه ای با کشش خاص و نسبتاً شفافی استفاده می شود این پارچه دوغی رنگ است که برای استفاده در مناطقی مانند کافه ها و رستوران ها بیشتر ارجحیت دارد. با انجام نورپردازی صحیح در زیر این سقف ها می توان نور محیط را کاملا تأمین نمود. بهتر آن است که از سیستم های نورپردازی با فناوری های بروزتر و طول عمر بالا استفاده کرد تا در طولانی مدت نیاز به تعمیر و نگهداری این سقف ها وجود نداشته باشد. با ویژگی هایی مانند انعکاس نور کم و نور گذری بالا، اغلب از نظر انتقال حس بصری و همچنین از نظر روشنایی LED ترجیح داده می شود.

سقف کشسان چاپی
گاهی اوقات یک آرم، گاهی اوقات یک منظره مورد علاقه یا یک تصویر خاص… را می توانید بر روی پارچه ی کشسان مخصوص این نوع سقف ها چاپ کنید. امکان چاپ بر روی این نوع از سقف ها باعث می شود بتوانید طرح مورد نظر خود را کاملا شخصی سازی کنید. این روزها چاپ تصاویر طبیعت و منظره، کهکشان و آسمان بر روی این فیلم ها بسیار مورد توجه است. شاید اسامی سقف کهکشانی و آسمان مجازی به گوشتان آشنا باشد که به سقف کشسان چاپی با طرح کهکشان و آسمان اطلاق می شوند.
نوعی دیگری از سقف کهکشانی با فیبر نوری نیز وجود دارد که در بخش بعدی شما را با آن آشنا خواهیم کرد. در پشت این سقف های کشسان نورپردازی برای نمود بیشتر تصاویر انجام می پذیرد. استفاده از نورپردازی RGB با طیف رنگی وسیع تر بر جذابیت این سقف ها خواهد افزود. سقف کشسان چاپی برای ایجاد حس آرامش و کاهش استرس در فضای مطب ها و بیمارستان ها گزینه بسیار خوبی است. علاوه بر آن به راحتی تمیز می شوند و دارای خواص آنتی باکتریال هستند.
از نکات مهم سقف کشسان چاپی می توان به این موارد اشاره کرد:
    [*]بهتر است تصویر انتخاب شده متناسب و منطبق با طراحی و معماری داخلی برای چاپ بر روی این سقف ها باشد تا از لحاظ بصری و زیبایی شناسی به هویت فضا کمک کند.[*]چاپ این تصاویر بر روی فیلم خام سقف کشسان انجام می شود و بنا به سلیقه افراد قابل سفارش گذاری است. بنابراین باید کیفیت چاپ و قابلیت استفاده از طیف رنگی بالا مد نظر قرار گیرد.[*]بهتر است تصاویر را از سایت های معتبری که عکس ها را با کیفیت بالا در دسترس قرار می دهند انتخاب کنید.
چهارشنبه 06 مرداد 1400 - 15:50



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.