::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

!انجمن تفریحی و تخصصی ابزار قرمز

ابزار قرمز با اهداف کمک به وبلاگنویسان ایرانی به صورت رایگان در سال 92 شروع به کار کرده
می کوشد تا بهترین ها را برای کاربران خود فراهم کند.
کافیست مشکلاتتان را با تالار گفتگو ابزار قرمز در اشتراک گزارید تا در کمترین زمان مشکلتتان حل شوند!


آفلاین



ارسال‌ها : 4
عضويت : 9 /4 /1400
تعمیر انواع یخچال و فریزر از جمله خدماتی است که بسیاری از ما دست کم یک بار به آن نیاز پیدا می کنیم. یخچال و فریزر به علت قیمت بالایی که دارند، اصولا تا مدت های طولانی مورد استفاده قرار می گیرند و تعویض یخچال و فریزر هر چند مدت یک بار اتفاق می افتد. با توجه به این موضوع در صورت بروز هر مشکلی هر چند کوچک، باید سریعا نسبت به تعمیر آن اقدام کنید. اگر تخصص کافی دارید، می توانید برای تعمیر یخچال و فریزر خود دست به کار شوید، اما با توجه به این که یخچال و فریزر علاوه بر قیمت بالا، دارای پیچیدگی سیستمی خاصی هستند که تعمیر آن ها را به یک کار تخصصی تر تبدیل می کند، بهتر است برای تعمیر یخچال و فریزر خود به یک نمایندگی معتبر مراجعه کنید.

چرا اسپادان سرویس را برای تعمیر یخچال و فریزر انتخاب کنیم؟
نمایندگی اسپادان سرویس نسبت به سایر نمایندگی ها مزایایی دارد که تا کنون سبب اعتماد مشتریان و رضایت آن ها شده است. مهم ترین دلایل رضایت مشتریان از ما عبارت است از :
  1. داشتن تعمیرکاران متخصص

  2. تمامی سرویس کاران اسپادان سرویس با دقت و وسواس زیادی به تعمیر لوازم برقی می پردازند و مدت زیادی را صرف کسب تخصص و تجربه در کار خود کرده اند. تعمیرکاران ما دائما در حال به روز کردن اطلاعات خود می باشند و با تمامی برند های یخچال و فریزر اعم از مدل های قدیمی و جدید آشنایی کامل دارند.
  3. تعمیر یخچال و فریزر های قدیمی

  4. تجربه، تخصص و دانش به روز تکنسین های اسپادان سرویس سبب شده است که در مواجهه با تمامی مدل های یخچال و فریزر، حتی یخچال و فریزر های قدیمی که شاید دیگر در بازار موجود نباشند، به خوبی عمل کند. بهتر است به جای دور انداختن یخچال و فریزر های قدیمی تان، آن ها را به متخصصان اسپادان سرویس بسپارید تا دوباره قابل استفاده شوند.
  5. تعمیر یخچال و فریزر در هر جای اصفهان

  6. نمایندگی اسپادان سرویس برای مشتریان خود امکان این را به وجود آورده است که در هر جای اصفهان بتوانند تنها با پر کردن یک فرم اینترنتی از خدمات تخصصی این شرکت بهره مند شوند. تنها با پر کردن یک فرم اینترنتی و یا یک تماس تلفنی، تعمیر کاران حرفه ای اسپادان سرویس در کمترین زمان برای تعمیر یخچال و فریزر شما، به منزلتان مراجعه خواهند کرد.
  7. تعمیر یخچال و فریزر در محل

  8. یکی از مهم ترین دلایل رضایت مشتریان از اسپادان سرویس، این است که برای تعمیر یخچال و فریزر نیازی به جا به جایی آن به مکان خاصی نیست و تکنسین های اسپادان سرویس برای تعمیر لوازم، به منزل شما مراجعه خواهند کرد. در چنین حالتی در درجه اول نیازی به هزینه حمل و نخواهید داشت و علاوه بر آن، از آسیب هایی که یخچال و فریزر هنگام جا به جایی می بینند نیز جلوگیری می شود. یکی از مشکلات رایجی که با جا به جایی یخچال و فریزر به وجود می آید، نداشتن جایی برای مواد غذایی موجود در یخچال و فریزر می باشد؛ به هر حال حتی اگر تعمیر یخچال و فریزر تنها چند ساعت طول بکشد، مواد غذایی بدون سرما فاسد خواهند شد.






    چهار ایراد رایج در یخچال و فریزرها
    اصولا در یخچال و فریزر ها مشکلات یکسانی به وجود می آید که چند مورد از آن ها نسبت به سایرین رایج تر می باشند. اکنون 4 مورد از مهم ترین آن ها را بررسی می کنیم.
    1. برفک زدن یخچال و فریزر

    2. برفک زدن یخچال یکی از رایج ترین مشکلات آن می باشد. علت آن نیز معمولا یکی از عوامل زیر است :
      ● هوای گرم
      در صورتی که یخچال و فریزر در مکانی با دمای غیر استاندارد برای وسیله قرار بگیرند، دچار برفک زدگی خواهند شد.
      ● عدم رعایت فاصله با دیوار
      یکی از مهم ترین مواردی که باعث برفک زدن یخچال و فریزر می شود، عدم وجود فاصله مناسب با دیوار پشتی است. این فاصله در کم ترین حالت باید 10 سانتی متر باشد. در صورتی که فاصله یخچال یا فریزر با دیوار کمتر از 10 سانتی متر باشد، باعث داغ شدن موتور و در نتیجه برفک زدگی آن خواهد شد.
      ● مشکلات ترموستات
      در بعضی مواقع علت برفک زدگی می تواند مشکلات به وجود آمده برای ترموستات باشد که در این صورت باید برای تعمیر یا تعویض این قطعه اقدام کنید.
    3. افتادگی درب یخچال

    4. علت این مشکل اصولا به دلیل وزن بیش از حد آن است که ناشی از سنگین شدن بار وسایل خوراکی است. این سنگینی به مرور زمان سبب از بین رفتن قدرت نگهدارندگی لولا های درب یخچال شده و به مرور زمان سبب افتادگی آن خواهد شد. برای رفع این مشکل کافی است که لولا های درب یخچال را تعویض کنید و پس از آن دیگر درب یخچال را با مواد غذایی سنگین پر نکنید.
    5. روشن نشدن یخچال و فریزر

    6. اصولا وقتی یخچال یا فریزر روشن نمی شوند، مشکل از برد آن ها است که برق رسانی دستگاه را دچار مشکل می کند. در چنین مواقعی باید با یک نمایندگی معتبر مانند اسپادان سرویس در تماس باشید، زیرا تعمیرات برد یخچال بسیار حساس و تخصصی می باشد. دقت داشته باشید که در بعضی مواقع، مشکل تنها یک چیز ساده مانند قطع برق و یا نوسانات برق می باشد؛ در صورتی که این موارد را چک کردید و مشکل رفع نشد، سپس با تعمیر کار تماس بگیرید.
    7. جمع شدن آب در کف یخچال

    8. اصلی ترین دلیلی که آب در کف یخچال جمع می شود، مسدود شدن لوله خروجی یا همان « درین » یخچال است. درین مربوط به تخلیه آب داخل یخچال می باشد و در صورتی که با مواد غذایی یا هر چیزی مسدود شود، باعث جمع شدن آب در کف یخچال خواهد شد. برای حل این مشکل کافی است که به وسیله یک قطعه سیم یا آب جوش، مسدودیت این لوله را رفع کنید تا آب درون آن جریان پیدا کند و از طریق این لوله به خارج از یخچال هدایت شود.
      اسپادان سرویس، بهترین تعمیر کننده انواع یخچال و فریزر در اصفهان
      شرکت اسپادان سرویس با چندین تکنسین و متخصص در زمینه تعمیرات لوازم خانگی از جمله یخچال و فریزر، کیفیت کار، سرعت و دقت را به شما هدیه می دهد. کافی است از طریق پر کردن فرم تماس با ما و یا تماس تلفنی با کارشناسان ما در تماس باشید.
چهارشنبه 09 تیر 1400 - 16:02



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.