::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

!انجمن تفریحی و تخصصی ابزار قرمز

ابزار قرمز با اهداف کمک به وبلاگنویسان ایرانی به صورت رایگان در سال 92 شروع به کار کرده
می کوشد تا بهترین ها را برای کاربران خود فراهم کند.
کافیست مشکلاتتان را با تالار گفتگو ابزار قرمز در اشتراک گزارید تا در کمترین زمان مشکلتتان حل شوند!


تعداد بازدید : 90
آفلاین



ارسال‌ها : 6
عضويت : 6 /5 /1398
در دنیای امروزی ما، ترازوی هوشمند یکی از اعضای خانواده ی فروشگاه ها، کارگاه ها و … شده و الزام به وجود آن‌ دارد. یکی از کمپانی ‌های بزرگ و مطرح در ایران شرکت پند است که مقیاس های اندازه گیری با محبوبیت بالایی تولید میکند. ترازوی صنعتی پند مدل PX3000 دارای ظرفیت 30 کیلوگرمی با دقت توزین 1 گرم یکی از مقیاس های با کیفیت این برند است که میتواند تمامی نیازهای شما مانند شمارش قطعات، وزن کشی، پارسنگ و بسیاری دیگر را برطرف نماید.

گفتنی است که این ترازو با تمامی قابلیت ‌هایی که دارد، یک ترازوی صنعتی پرچمدار است. یکی از ویژگی های کاربردی این دستگاه باتری قابل شارژ آن است که شما میتوانید با خیالی آسوده و بدون نیاز به برق شهری به توزین کردن با آن بپردازیم. از این ترازو میتوانید در کارگاه ها، میوه فروشی ها، فروشگاه های قطعه فروشی و … استفاده نمایید. ترازوی پند PX3000 دارای سینی استیلی می باشد که در ساخت آن از بهترین آلیاژها استفاده شده و توانسته اند سینی ای با ابعاد 30 * 40 سانتی متر طراحی نمایند. سنسوری که برای وزن کشی درون این دستگاه تعبیه شده بسیار قوی است که در Scaime فرانسه به تولید رسیده است.
ترازوی پند 3000 از نخستین ترازوی صنعتی می باشد که این شرکت به تولید رسانده است که باید گفت از طرفداران بسیاری بهرمند است. این کمپانی به منظور حرفه ای کردن دستگاه خود قابلیت های اتصال در نظر گرفته تا با برقراری اتصال دستگاه با لوازم ارتقا دهنده بتوان از باقی قابلیت های پنهان دستگاه استفاده کنند. میتوانید با اتصال پرینتر با قابلیت سنترونیک برای چاپ اطلاعات وزنی، قابلیت اتصال با کامپیوتر از درگاه RS232 برای ذخیره سازی اطلاعات و دسترسی به تنظیمات دستگاه، امکان اتصال به رله قطع کن با برنامه ریزی وزنی که برای استخراج مایعات به کار میرود که فقط در شرایطی میتوان از آن ها استفاده کرد که لوازم جانبی و کامپیوتر را داشته باشید تا بتوانید اتصالات را برقرار کنید و از کار با دستگاه حرفه ای خود لذت ببرید. طراحی زیبای این محصول به نوعی می باشد که کمجا، برای حمل و نقل خوش دست اما پر کاربرد می باشد. 8 عدد کلید بر روی این دستگاه تعبیه شده تا بتوان به کمک آنها تنظیمات را انجام داد.
نمایشگر این دستگاه از نوع LED می باشد که توان نمایش 5 رقم را دارد چراغ های LED این نمایشگر با رنگ قرمز نمایش داده می شود تا وضوح دید برای اپراتور دستگاه بالا رود. لازم به ذکر است که این دستگاه از بدنه ای با جنس فلز به تولید رسیده است که در برابر ضربات احتمالی از مقاومت خوبی برخوردار است.

عوامل تاثیر گذار در قیمت ترازوی پند 3000
اگر به دنبال دستگاه با کیفیت بالا اما قیمت مناسب هستید ما به شما ترازوی پند 3000 را معرفی می کنیم این دستگاه با توجه به قابلیت های فراوان و کاربردی که دارد از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است و میتوان از آن در اصناف های صنعتی با خیالی آسوده استفاده کرد.
لازم به ذکر است تعیین قیمت هر دستگاهی بسته به قابلیت های جنس بدنه و قطعات آن دارد یعنی میتوان گفت هرچه قابلیت ها کاربردی تر و جنس قطعات و دستگاه از آلیاژ های مرغوب تری تولید شده باشد قیمت آن دستگاه بالا تر میرود.
شرکت پند با تولید این دستگاه در رده اول تولید کننده ترازوی صنعتی در بازار قرار گرفت و در ادامه باید گفت بعد از عرضه این ترازو به بازار و با اطلاع از سطح تقاضای مشتریان دریافتیم که با استقبال بالایی و به رو شده است. با تولید این محصول میتواند نیاز بیشتر متقاضیان را رفع کند و جای سوال دارد که چرا از این دستگاه در اصناف صنعتی استفاده میشود؟ این دستگاه که از ظرفیت بالایی برخوردار نیست پس چرا آن را به عنوان ترازوی صنعتی معرفی میکنند؟ با ما همراه باشید تا به این گونه از سوالات شما پاسخ داده شود.
ترازویی را صنعتی مینامند که بدنه آن از مقاومت بالایی برخوردار باشد و این ویژگی ربطی به ظرفیت ندارد بسیاری از ترازو های آزمایشگاهی را نیز ترازوی صنعتی مینامند. برای اطلاع از قیمت ترازوی پند px3000 با ما تماس حاصل نمایید.
خرید ترازوی پند 3000
برای خرید ترازوی صنعتی پند 3000 باید به ظرفیت، دقت و قابلیت ها به اضافه جنس بدنه و قطعات آن توجه نمایید. چرا که این یکی از اصول خرید موفقیت آمیز و رضایت بخش است. با کسب اطلاعات شما میتوانید منطقی تر دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.
آیا میخواهید خرید درست و منطقی انجام دهید؟ با ما همراه باشید.
1. از توقعات محیط کار خود در باره ترازوی صنعتی اطلاع داشته باشید.
2. با محصولات پند بیشتر آشنا شوید.
3. طبق توقعات، قیمت و مبلغ در نظر گرفته میتوانید اطلاعات هر محصول را از فیلتر انتخابی خود گذر دهید.
4. از نظر مردمی استفاده کنید و یا با کارشناسان بخش فروش ما مشورت کنید.
5. دستگاه مورد نظر را با چشم باز خرید کنید.
6. در نهایت از خرید خود رضایتمندی کامل خواهید داشت.

توجه داشته باشید برای خرید موفقیت آمیز هر دستگاه با رعایت این اصول میتوانید خرید مطمئنی را تجربه کنید.
نمایندگی ترازوی پند

شرکت آل اسکیل با سابقه عالی در زمینه فروش ترازوی پند و تعمیر ترازوی پند توانسته رضایت مندی مشتریان خود را کسب کند. اغلب نمایندگی ها فقط فروش را بر عهده دارند اما شرکت ما در مجموعه ای که داریم در کنار فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی، تعمیر تجهیزات آشپزخانه صنعتی را نیز بر عهده داریم.
کارشناسان مجربی که در بخش خدمات فعالیت دارند میتوانند طریقه استفاده از دستگاه شما را آموزش دهند تا برای کار کردن با آن به مشکلی برنخورید و از خرید خود راضی باشید. با خرید ترازوی پند 3000 از ما میتوانید از 14 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش دستگاه بهرهمند شوید.
یکشنبه 23 خرداد 1400 - 15:28



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.