::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

!انجمن تفریحی و تخصصی ابزار قرمز

ابزار قرمز با اهداف کمک به وبلاگنویسان ایرانی به صورت رایگان در سال 92 شروع به کار کرده
می کوشد تا بهترین ها را برای کاربران خود فراهم کند.
کافیست مشکلاتتان را با تالار گفتگو ابزار قرمز در اشتراک گزارید تا در کمترین زمان مشکلتتان حل شوند!


آفلاین



ارسال‌ها : 235
عضويت : 25 /10 /1397
دستگاه بازیافت پلاستیک

دستگاه بازیافت پلاستیک، ظروف پلاستیکی زیادی روزانه استفاده می شوند مانند قوطی های نوشابه، بطری های آب معدنی، ظرف های مواد لبنیاتی و مانند این ها. درصد بالایی از پسماند ها را پلاستیک ها تشکیل می دهند و از جمله ضایعاتی به حساب می آیند که روزانه با تعداد بالایی تولید می شوند و نیاز به بازیافت به وسیله دستگاه بازیافت پلاستیک را دارند. طبق تحقیقاتی که انجام شده است در ایران سالانه به طور میانگین 18250000 تن زباله توسط شهروندان تولید می شود که 5 درصد از آن ها را پلاستیک ها تشکیل می دهند و متاسفانه بیشتر آن ها دور ریخته می شوند و وارد چرخه بازیافت نمی شوند یعنی یا دفن و یا سوزانده می شوند. به دلیل این که این ظروف اغلب بدون آن که هیچ استفاده ای از آن ها شود دور ریخته می شوند، سبب آسیب رسیدن به طبیعت و آلودگی محیط زیست می شود، برای جلوگیری از رخ دادن این موارد بهترین کار بازیافت و استفاده مجدد و حتی چند باره از آن هاست که این کار توسط دستگاه بازیافت پلاستیک انجام می شود و مجدد وارد چرخه مصرف می شوند. پلاستیک دارای چه انواعی و دسته بندی هستند؟ پلاستیک ها را از نظر کاربرد و ارزش اقتصادی به دو نوع زیر می توان تقسیم بندی کرد:انواع مهندسی.و انواع غیر مهندسی.پلاستیک های غیر مهندسی: به صورت عمده در ساخت ظروف و بسته بندی مورد استفاده دارند. پلاستیک های مهندسی: نسبت به مدل قبلی هزینه تولید گران تری دارند و دارای خواص مکانیکی و دوام بالا و کاملا پایداری هستند.

در مورد دسته بندی آن باید بگوییم که شامل موارد زیر می شوند:

PETE که مخفف Poly Ethylene Terephthalate است برای ساخت بطری های آشامیدنی و دهان شویه ها مورد استفاده قرار می گیرند.HDPE مخفف High Density Poly Ethylene برای ساخت ظرف های زباله و همچنین ظرف های مخصوص نگه دارنده مواد پاک کننده استفاده می شوند.PP که اختصار عبارت رو به رو است Poly Propylene برای ساخت پوشک، ظرف شامپو، نی های نوشابه و سطل های مخصوص ماست استفاده می شوند.PS که کوتاه شده ی عبارت Poly Styrene است برای ساخت ظروفی که باید مواد گرم در آن ها نگه داری شود و برای ظروفی که باید در آن ها تخم مرغ و یا گوشت قرار داده شود، مناسب هستند.

بازیافت پلاستیک ها به چه دلیلی انجام می شود؟

پلاستیک ها تجزیه نخواهند شد و به مدت 300 سال در طبیعت باقی می مانند، در نتیجه آلودگی های زیست محیطی زیادی را به وجود می آورند.استقبال از مواد و گرانول های بازیافتی بسیار زیاد شده است و دلیل اصلی آن این است که مواد نو دارای قیمت بسیار بیشتری هستند.گرانول های نو پتروشیمی در حدود 30 درصد قیمت بالا تری نسبت به گرانول های بازیافتی دارند.از طریق روش بازیافت می توان محصولات ارزشمندی را تولید کرد که کاملا با محصولات ساخته شده با مواد نو برابری می کند.
معرفی محصولات فیروزان صنعت:

دستگاه آسیاب صنعتی پلاستیک
دستگاه سانتریفیوژ پلاستیک
خط شستشوی تمام اتوماتیک پت و پلاستیک
دستگاه گرانول ساز
خط شستشوی پت هات واش
نوار نقاله های صنعتی​
سیلندر و ماردون
دوشنبه 30 فروردین 1400 - 03:01
آفلاین



ارسال‌ها : 235
عضويت : 25 /10 /1397
پاسخ : 1 RE دستگاه بازیافت پلاستیک فیروزان صنعت :
آسیاب چکشی

دستگاه​ آسیاب چکشی

ظرفیت ۲۰ تا ۲۰۰۰ کیلو در ساعت از نوع آسیاب پره ای میباشد و به گونه ای طراحی شده که حداقل فضای ممکن را اشغال کند .دستگاه به گونه ای میباشد که هنگام ورود مواد به داخل دستگاه با پره های دستگاه و همچنین با فضای اطراف آن درگیر شده و به سرعت پودر میشود. دستگاه آسیاب انواع ادویه مناسب برای پودر کرد مواد چرب و خشک اعم از: آسیاب زردچوبه،آسیاب برنج، سنجد،آسیاب فلفل،آسیاب گندم و جو،دارچین و ساقه و برگ گیاهان و … میباشد. جنس بدنه دستگاه آسیاب چکشی ،تیغه ای به گونه ای طراحی شده که بدون صدا و گرد و غبار بصورت پیوسته شروع به کار میکند. آسیاب ادویه جات دارای فیوز کنترل بار میباشد و هنگام فشار آمپر از موتور حفاظت میکند. دستگاه های مغازه ای در دو نوع استیل و رنگ استاتیک میباشد. دستگاه آسیاب صنعتی و فروشگاهی دارای تیغه های ثابت و متحرک جهت بهتر آسیاب کردن مواد میباشد. دستگاه های آسیاب بتین از ورودی ۴۰ کیلو در ساعت الی ۵ تن در ساعت بسته به نیاز مشتری طراحی و ساخته میشود. مزایای این نوع آسیاب شست و شوی دستگاه در مواقع اضطراریصدای بسیار کمبدون گرد و غبار به صورت تضمینیقابلیت پودر کردن مواد در سایز های مختلف بوسیله ی مش های متفاوت دستگاه آسیاب چکشی می باشدنصب چرخ و حمل آسانقابلیت تعویض مش دستگاه آسیاب عطاری براحتی می باشدتیغه های آسیاب فولاد سخت کاری شده می باشد و نیتز به تیز کردن نداردمحصول خروجی به صورت یک دست و کاملا پودر شده می باشدشاسی محکم و بادوام و بدون هیچ گونه لرزش هنگام کار

معرفی محصولات شرکت فیروزان صنعت:


دستگاه سانتریفیوژ تک محور
دستگاه سانتریفیوژ خوابیده
دستگاه سانتریفیوژ ایستاده

دستگاه سانتریفیوژ مورب
دستگاه سانتریفیوژ پلاستیک
آسیاب کارگاهی
آسیاب سبک ناخنی
آسیاب قلمه زدن

آسیاب شمشیری
آسیاب رشته ‌ای
آسیاب صنعتی عدسی
شنبه 16 مرداد 1400 - 19:44



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.