::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

!انجمن تفریحی و تخصصی ابزار قرمز

ابزار قرمز با اهداف کمک به وبلاگنویسان ایرانی به صورت رایگان در سال 92 شروع به کار کرده
می کوشد تا بهترین ها را برای کاربران خود فراهم کند.
کافیست مشکلاتتان را با تالار گفتگو ابزار قرمز در اشتراک گزارید تا در کمترین زمان مشکلتتان حل شوند!


تعداد بازدید : 428
آفلاین



ارسال‌ها : 7
عضويت : 24 /5 /1398
راهبندها موانعی بازدارنده می باشند که برای ساماندهی به ورود و خروج وسایل نقلیه طراحی شده اند. کلیه ی راهبندهای اتوماتیک قابلیت کنترل به وسیله ی دستگاه های کنترل تردد همانند دوربین پلاک خوان ، تگ RFID ، کنترل از راه دور توسط پوش باتن و ریموت کنترل و سایر وسایل کنترل تردد را دارا می باشند.
راهبندها از لحاظ سیستم کارکرد به دو نوع مکانیکی و هیدرولیکی تقسیم می شوند. که در اکثر پروژه ها به دلیل قیمت مناسب تر از راهبند های مکانیکی استفاده می شود. راهبندها همچنین اشکال مختلفی دارند که متداول ترین آنها راهبند میله ای می باشد. از انواع دیگر می توان به راهبند ستونی ، راهبند زنجیری ، راهبند دفن شونده یا کف خواب اشاره کرد که در بعضی پروژه ها که امنیت نیز مهم می باشد می توان از آنها استفاده کرد. از راهبند زنجیری نیز در پروژه های که عرض پوشش دهی راهبند باید زیاد باشد می توان استفاده کرد.
راهبند میله ای :
راهبند میله ای از یک میله ( بوم ) متصل به پایه تشکیل شده است که طول این بوم از 1 متر تا 8 متر بسته به مدل راهبند می تواند متغیر باشد . طول بوم 4 الی 6 متر متداول ترین طول بوم می باشد که اکثر راهبندها بر اساس این طول بوم ساخته می شوند. همانطور که گفته شد سیستم ساخت راهبندها مکانیکی یا هیدرولیکی می باشند . از راهبند های مکانیکی در پروژه هایی با میزان تردد مشخص و از راهبندهای هیدرولیکی در پروژه هایی با میزان تردد نامحدود یا نامشخص می توان استفاده کرد. معمولا جنس بوم راهبند از آلومینیم فشرده می باشد که علاوه بر سبکی در هنگام کارکرد در صورت برخورد اتفاقی وسیله ی نقلیه با بوم راهبند آسیبی به بدنه ی راهبند و خودرو وارد نشود . کلیه ی میله های راهبند قبلیت تعویض دارند.
راهبند ستونی :
راهبند های ستونی ( بولادر ) که بیشتر در اماکن با ضریب امنیت بالا و حساس نظیر ورودی مراکز نظامی یا سفارت خانه ها استفاده می شوند ، یکی از مطمئن ترین موانع جهت کنترل تردد وسائل نقلیه می باشند ، چرا که بدنه فولادی این راهبند بصورت ستونی از میله فولاد با روکش استیل یا آلومینیم در پایه ای فولادی دیگر که بوسیله بتن ریزی در کف مهار شده ، قرار گرفته و در زمان ایجاد هرگونه برخوردی ، این وسیله نقلیه است که بیشترین آسیب را دیده و با ناتوانی در حرکت از مسیر ورودی متوقف می گردد. قیمت راهبند ستونی بالا می باشد و از آن در پروژه های خاص استفاده می شود.
راهبند دفن شونده یا کف خواب :
راهبند دفن شونده یا کف خواب شامل صفحات فولادی با ضخامت بالا می باشد که نیازمند کندن پی داخل زمین می باشد و از زمین به سمت بالا حرکت می کنند و عرض پیش بینی شده را مسدود می نمایند. با توجه به ضخامت بالای صفحه متحرک این نوع راهبند، نیروی های ناشی برخوردهای شدید را به خوبی جوابگو می باشد. راهبند دفن شونده ضد عملیات تروریستی و حملات خرابکارانه می باشد و قابلیت منحدم کردن کامیون با 20 تن بار و سرعت 90 کیلومتر را دارا می باشد. همچنین راهبند دفن شونده مجهز به سامانه الکتروهیدرولیک درب اتوماتیک هوشمند برنامه پذیر، قابلیت کنترل از راه دور و تحت وب و سازگار با سامانه هوشمند مرکزی مدیریت و کنترل ترافیک می باشد.
در انتخاب نوع راهبند چند عامل تاثیر گذار می باشد :
1. میزان عرض درنظر گرفته شده برای پوشش دهی
2. میزان تردد در طول شبانه روزانه ( ورودی و خروجی خودرو )
3. نداشتن ارتفاع مناسب و استفاده از راهبند با بازوی تاشونده
4. دیگر امکانات راهبند نظیر بالا بردن امنیت ، سرعت باز شدن و بسته شدن بوم و ...
آفلاین



ارسال‌ها : 7
عضويت : 24 /5 /1398
پاسخ : 1 RE انواع درب اتوماتیک :
درب های اتوماتیک امروزه بسیاری از کارهایی که در گذشته با نیروی کار انجام می گرفت را به صورت خودکار انجام می دهند . از انواع درب اتوماتیک در کارخانجات ، صنایع پزشکی ، کشاورزی ، حمل و نقل ، هواپیمایی ، صنایع وابسته به ساختمان و ... به طور چشمگیری استفاده می شود .
از انواع درب اتوماتیک می توان به انواع درب اتوماتیک شیشه ای (ساده ، منحنی و گردان)، درب سکشنال زیرسقفی ، انواع کرکره برقی نظیر کرکره رول گیتر ، کرکره شفاف ، کرکره آلومینیم و ... ، همسطح کننده ها ، انواع راهبندها ، درب های سریع السیر صنعتی ، انواع جک برقی پارکینگ و ... اشاره کرد.
درب اتوماتیک شیشه ای
درب های اتوماتیک شیشه ای بسیار کارآمد می باشند. عمده ی قیمت درب شیشه ای اتوماتیک مربوط به اپراتور آن می باشد و شیشه ی استفاده شده باعث جلوگیری از به هدر رفتن انرژی و کاهش سروصدای محیط می شود . درب اتوماتیک شیشه ای با فریم های جذاب و سبک های براق و مات برای تکمیل هر ورودی طراحی شده اند. دربهای ریلی شیشه ای بدون کاهش نورگیری فضا و افزایش نور محیط بهترین گزینه برای کار در محیط های حساس همچون آزمایشگاه ها و مکان های تاریک می باشند . اپراتورهای درب شیشه ای مهم ترین جزء درب اتوماتیک می باشد که انتخاب درست آنها می تواند ضامن عملکرد طولانی مدت آن باشد.
درب زیرسقفی سکشنال
درب زیرسقفی سکشنال که مدت های طولانی از استفاده آن به عنوان درب گاراژ برای خانه ها و مکان های صنعتی در اروپا و آمریکا می گذرد امروزه انتخابی ایده آل و امن و زیبا برای ورودی های پارکینگ منازل و مکان های دارای سقف می باشد. درب سکشنال زیرسقفی از پنل های تشکیل شده است که عملکرد آنها به صورت 90 درجه می باشد و این پنل ها در هنگام باز بودن درب زیرسقف جمع می شوند تنها حدود 20 سانت از ارتفاع پارکینگ را اشغال می کنند . این مزیت باعث شده است که بتوان از تمام فضای پارکینگ جهت پارک خودرو استفاده کرد.
راهبند
راهبند وسیله ای بازدارنده برای کنترل عبور و مرور وسایل نقلیه می باشد . راهبندها طیف مختلفی را شامل می شوند و از انواع آنها می توان به راهبند میله ای ، راهبند ستونی ، راهبند زنجیری ، راهبند کف خواب زرهی و ... اشاره کرد.
از انواع راهبند می توان در مکان های پر تردد همچون مسیر ورودی پارکینگ های شخصی و عمومی ، ادارات ، کارخانه ها ، عوارضی جاده ها ، بستن ورودی کوچه ها و خیابان ها ، ایستگاه های راه آهن و فرودگاه ها، سفارت خانه ها ، مناطق نظامی کرکره پنجره و دولتی و ... استفاده کرد. از عوامل تاثیر گزار در انتخاب راهبند می توان به میزان رفت و آمد ، نوع کاربری ، میزان درنظر گرفته شده برای بستن ورودی و موارد خاص همچون سرعت باز و بسته شدن بوم راهبند و غیره اشاره کرد.
آفلاین



ارسال‌ها : 235
عضويت : 25 /10 /1397
پاسخ : 2 RE انواع درب اتوماتیک :
کارشناسی رنگ خودرو از آن جهت اهمیت دارد که امروزه خریدن خودروهای دست دوم بسیار متداول شده است و در این میان افرادی هستند که در بازار داغ فروش خودروهای دست دوم سودجویی های کلان انجام می دهند و خودروی تصادفی را در حد خودروی نو قیمت گذاری می کنند و به شما می فروشند، همچنین، نقاشان خودرو در زمینه ی اصلاح رنگ خودرو توانستند به پیشرفت های چشمگیری دست پیدا کنند. به گونه ای که شاید با مراجعه به صافکاری و نقاشی، تشخیص آن ممکن آن نباشد. بنابراین کارشناسی رنگ خودرو اهمیت ویژه ای دارد تا شما فریب افراد سودجو را نخورید. نحوه کارشناسی رنگ خودرو کارشناسی رنگ خودرو در گذشته توسط صافکارها به صورت چشمی و تجربی و یا با قلم آهنربایی انجام می شد اما امروزه توسط افراد و کارشناسان مجرب و متخصص با استفاده از تجهیزات روز دنیا مثل تجهیزات دیجیتال التراسونیک که مشخص کننده ی ضخامت رنگ خودرو می باشد؛ صورت می گیرد و به شما کمک می کند که متوجه شوید رنگ خودروی مورد نظر فابریک است یا در اثر تصادف ترمیم شده است. مواردی که در کارشناسی رنگ خودرو مورد بررسی قرار می گیرد:بررسی خطوط رنگسنجش میزان چسبندگیبررسی رنگ سقف، ستون و شاسیقلم گیریکارشناسی رنگ خودرو در قسمت سقف، ستون و شاسیکارشناسی رنگ خودرو در قسمت سقف بسیار مهم است چرا که اگر خودرویی در این سه قسمت رنگ شدگی داشته باشد نشان دهنده ی این است که خودرو چپ کرده است و تصادف شدیدی داشته است. که در این صورت خودرو به طور کلی آسیب جدی دیده است و قیمت آن بسیار کمتر خواهد شدکارشناس رنگ خودرو در محل پس بدین ترتیب کارشناسی رنگ خودروآنلاین و مراجعه به افراد و مراکزی که کارشناسی رنگ خودرو را انجام می دهند از اهمیت بالایی برخوردار است و کارشناسان بنویدی به شما کمک می کند خودروی بهتری با قیمت واقعی آن خریداری کنید و از خرید خود مطمئن باشید.
سایر خدمات مرکز تشخیص رنگ خودرو :
تشخیص رنگ خودرو
تعویض قطعات خودرو
قلم مغناطیسی رنگ خودرو
دوشنبه 08 اردیبهشت 1399 - 03:48
آفلاین



ارسال‌ها : 235
عضويت : 25 /10 /1397
پاسخ : 3 RE انواع درب اتوماتیک :
اتاق فرار احضار در خردادماه 1397 توسط گروه اسکیپ روم دات آی آر افتتاح گردید، برخی از دوستداران اسکیپ روم، اتاق فرار احضار را ترسناکترین اتاق فرار از مجموعه اسکیپ روم دات آی آر می دانند، اولین چیزی که می توان در رابطه با اتاق فرار احضار بیان کرد دکور زیبا، منحصر به فرد و زیبای این اتاق فرار است. دکور این بازی به گونه ای طراحی شده است که حس ترس و سرما را پس از ورود به بازی به طور کامل درک می کنید. این بازی از لحاظ فضاسازی، موزیک، افکت های صوتی، ریتم و تقدم ظهور معماها بسیار هوشمندانه طراحی شده است. برای مشاهده سانس های بازی اتاق فرار کلیک کنید این بازی بر خلاف بسیاری از اتاق فرارهای با ژانر وحشت که جهت القای حس ترس و وحشت فردی وارد بازی می شود و حس ترس را به شما القاء می کند، شخصی وارد بازی شما نمی شود و حس ترس را صرفاً از طریق داستان و فضاسازی، با افکت های صوتی و نوری به شما القاء می کند. در القای حس ترس و وحشت در این اتاق فرار تهرومز به هیچ عنوان اغراقی صورت نگرفته است و بازیکنان در این بازی به اندازه می ترسند، به اندازه لذت می برند و به اندازه معما حل می کنند. لازم به ذکر است که این بازی دارای محدودیت سنی بوده و بازیکنان می بایست حداقل 17 سال به بالا داشته باشند. داستان این بازی از این قرار است که دختر نوجوانی از یک خانواده اصیل «خانواده مارستون» توسط یکی از عموهایش به قتل می رسد، مدتی بعد تمام اعضای خانواده در یک مراسم مهمانی در عمارت اصلی خاندان مارستون گرد هم آمده بودند، که همگی کشته می شوند. نیروهای تحقیق و بررسی صحنه جرم به این نتیجه می رسند که تمام افراد این خاندان طی یک جنون دسته جمعی به زندگی یکدیگر پایان داده اند، ولی افراد محلی باوری متفاوت دارند، آنها بر این باورند که تمام این خانواده دچار نفرین روح سرگردان دخترک شده اند

چهارشنبه 04 تیر 1399 - 10:30



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.